40 élèves participent au tournoi de mus le mardi entre 13h  et 13h 45 avec beaucoup de motivation et d’envie de bien figurer dans les poules pour se qualifier.

L’an passé, 2 élèves de 4èmes ont été vainqueurs et remettent leur titre en jeu ! Qui coiffera la boina cette année ?

Urte guziz bezala, mus txapelketa bat antolatua da kolegioan. Asteart guziz pasatzen da, eguerdi eta biak artean. Aurten, 40 ikasleek parte hartzen dute. Elgar ezagutzeko parada on bat, omore onean eta elgar errespetatuz. Jaz, laugarreneko bi ikasleek zuten irabazi. Ea aurten nork duen boina jantziko!

Le tournoi de mus a commencé! Aurten ere mus txapelketa hor dugu!

Le tournoi de mus a commencé!

Nos muslaris ont rendez-vous tous les jeudis entre midi et deux. Une trentaine d'élèves participe cette année, tous décidés à gagner la partie! Une occasion de plus pour faire connaissance, s’amuser et pour parler basque.

Aurten ere mus txapelketa hor dugu!

Ostegun guziz biltzen gira, eguerdi eta biak artean, lagunen artean, umore onean. 30 ikasleek parte hartzen dute leihaketan. Elgar ezagutzeko parada on bat, elgar errespetatuz eta euskaraz mintzatuz